КЛАСИЧНІ МОДЕЛІ КОМУНІКАЦІЇ У ВИБОРЧИХ КАМПАНІЯХ 2014 р. В УКРАЇНІ

Автор(и)

  • Andriy Snizhko Київський університет імені Бориса Грінченка, кафедра української літератури, компаративістики та соціальних комунікацій

Ключові слова:

комунікація, масова комунікація, соціальна комунікація, політка, партія, суспільство, політична пропаганда, медіа, інтермедіарій

Анотація

У статті зосереджено увагу на проблемах політичної комунікації в Україні. На прикладах виборчих кампаній 2014 року описані прикладні аспекти застосування класичних моделей комунікації (однорівневої та дворівневої) у політичному дискурсі. Продемонстровано особливості комунікації на загальнонаціональному та регіональному рівнях, зокрема із залученням у процеси комунікації інтермедіаріїв.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Посилання

Бебик В. М. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз: монографія / В. М. Бебик. – К.: МАУП, 2005. — 440 с.

Грачев М. Н. Микроуровневые теории политико-коммуникационных процессов в американской политической науке ХХ века / М. Н. Грачев, А. Д. Трахтенберг // Вестник Российского университета дружбы народов.– 2004. – № 1 (5). – С. 89 – 96. – (Серия: Политология).

Почепцов Г.Г. Соціальні комунікації і нові комунікативні технології / Г. Г. Почепцов // Комунікація. – 2010. – № 1. – С. 19–26.

Bo-Anderson. Lazarsfeld's two step hypothesis: data from some swedish surveys I / Bo-Anderson, С. О. Melen // Acta Sociologica. – 1959. – Vol. 4. – № 2. – P. 20-34.

Griswold S. The two-step flow of communication theory [Electronic resource] / S. Griswold. – Mode of access: http://www.ojla.eu/pubfiles/TSCT.doc. – Title from the screen.

Lazarsfeld P. El pueblo elige. Estudio del proceso de formación del voto durante una campaña presidencial [Electronic resource] / P. Lazarsfeld, B.Berelson, H. Gaudet // Nombre Falso. – 1962. – Edic. 3. – Mode of access: http://www.nombrefalso.com.ar/index.php?pag=73. – Title from the screen.

Sills D. L. Paul F. Lazarsfeld 1901 – 1976 / D. L. Sills // Biographical memoir. – 1987. – Vol. 86. – P. 251-282.

Downloads


Переглядів анотації: 394

Опубліковано

21.11.2014

Як цитувати

Snizhko, A. (2014). КЛАСИЧНІ МОДЕЛІ КОМУНІКАЦІЇ У ВИБОРЧИХ КАМПАНІЯХ 2014 р. В УКРАЇНІ. Синопсис: текст, контекст, медіа, (3 (7). вилучено із https://synopsis.kubg.edu.ua/index.php/synopsis/article/view/104

Номер

Розділ

Медіа та віртуальна реальність