Поліфонія художнього світу прози Марії Матіос

Larysa V. Voloshuk

Анотація


У статті розкрито багатогранність художнього мислення Марії Матіос на основі аналізу відомих романів «Солодка Даруся», «Щоденник страченої», «Майже ніколи не навпаки». Особлива увага приділена жанровим модифікаціям, образам, хронотопу, мові, сюжету, символіці, елементам психоаналізу.

Ключові слова: роман; художній світ; хронотоп; психоаналіз; жанр

Повний текст:

PDF

Посилання


«…майже ніколи не навпаки»: коронована Матіос [Електронний ресурс]. – Режим доступу :http//gloss.ua.

Марія Матіос [Електронний ресурс]: авторська сторінка // Поетичні майстерні. – Режим доступу: www.maysterri.com.

Гаврилова Ю. Марія Матіос: «Хіба письменник — це не донор для того, хто бере його книжку до рук?» [Електронний ресурс] / Ю. Гаврилова. – Режим доступу: http // www. simay.com.ua

Лесин В.М. Літературознавчі терміни / В.М. Лесин. – К.: Рад. шк., 1985. – 251 с.

Майже ніколи не навпаки / Марія Матіос. – Л.: Піраміда, 2007. – 180 с.

Марія Матіос. Солодка Даруся: Драма на три життя / Марія Матіос. – Л.: Піраміда, 2005. – 176 с.

Марія Матіос. Щоденник страченої / Марія Матіос. – Л.: Піраміда, 2005. – 187 с .

Павличко Д. Літературна Україна / Д. Павличко. – 2005, травень № 45. – 10 с.

Родик К. Марія Матіос: полювання за часом. Кітч-теорія народжує кітч-критику [Електронний ресурс] / К. Родик. – Режим доступу: http//www.umoloda.ua

Сипливець С. Історія, яка ніколи не припиняє їхати колесами по людях…/ С. Сипливець // Українська література в загальноосвітній школі. – 2007. – №3. – С. 12–14.

Ткаченко А. Мистецтво слова. Вступ до літературознавства / А. Ткаченко. – К.: Правда Ярославичів, 1998. – С. 146–149.

Трабович І. Марія Матіос: «Від Білого птаха» до «Солодкої Дарусі». [Електронний ресурс] / І. Трабович. – Режим доступу: http//ukrlit.blog.net.ua/2007/06/02/

Юрченко В. Деякі питання поетичної творчості / В. Юрченко. – К.: Молодь, 1987. – 196 с.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна.