ЗОВНІШНЄ СОЦІОКУЛЬТУРНЕ СЕРЕДОВИЩЕ МУЗЕЮ

Elna Orlova

Анотація


У статті запропоновано модель формування зовнішнього соціокультурного середовища музею, що забезпечує ефективність його функціонування. Визначені найбільш значущі для цього партнери, обґрунтована важливість підтримки зв’язків з ними, окреслені основні способи конструктивної взаємодії в контексті усталених відносин.

Ключові слова


музей; зовнішнє середовище; партнери; соціальна ефективність; PR

Повний текст:

PDF (Russian)

Посилання


REFERENCES

Aldrich H. and D. Whetten D. Organization-sets, action-sets and network: making the most of se-neplicity In: P. Nystorm and W. Starbuck (eds.) Handbook of Organization Design. Vol. 1. London, 1981.

Aldrich H., Whetten D. Op.cit. Warren R. The interorganizational field as a focus for investigation // Administrative Science Quarterly. 1967. № 12. – P. 396-419.

Cummings T. Designing effective work groups. M: P.Nisterm and W.Starbuck (eds.) Handbook of Organizational Behavior. Greenwich, Conn., 1984.

Cummings Т. Designing effective work groups In: P. Nystorm and W. Starbuck (eds.) Handbook of Organizational Behavior. Greenwich. Coun., 1984.

Cummings Т. Designing effective work groups In: P. Nystorm and W. Starbuck (eds.) Handbook of Organizational Behavior. Greenwich. Coun., 1984.

Emery F., Trist E. The causal texture of organizational environment // Human Relation. 1965. № 18. – P. 21-32.

Galbrailh F., Kazanjian R. Strategy Implementation: Structure, Systems, and Process, St.Paul, Minn., 1986.

Ouchi W. The M-Form Society: How American Teamwork Can Recapture the Competitive Ende. Reading, Moss.

Ouchi W., Bolton M. The logic of joint research and development / California, California Management Review, 1988, № 30. – P. 9-33.




DOI: http://dx.doi.org/10.28925/2311-259X.2016%282%29798

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна.