Розвага як метод маніпулювання свідомістю читача (за матеріалами журналу «The First Key»)

Oksana I. Pochapska-Krasutska

Анотація


У статті йдеться про особливості маніпулювання масовою свідомістю через розважальний комунікативний зв’язок, що встановлюється з реципієнтом на шпальтах сучасних глянцевих періодичних видань. Розглядаючи особливості структурування і жанрово-тематичного наповнення російського чоловічого журналу «The First Key», автор приходить до висновку, що маніпулювання відбувається за допомогою автобіографізації текстів, автофотографізації знімків та реклами речей матеріального світу, що відіграють роль вихідної точки для подальшого (зовнішнього) розвитку особистості.    

Ключові слова


розвага; маніпуляція; «глянець»; журнал

Повний текст:

PDF

Посилання


Голоднікова Ю. Політичне ток-шоу як всеукраїнська медіа гра / Ю. А. Голоднікова // Вчені записки Таврійського національного університету ім. В. І. Вернадського. Серія "Філологія. Соціальна комунікація". – 2008. – Т. 21(60). – №1. – С. 268-276.

Олешко В. Журналистика как творчество: учебное пособие для курсов "Основы журналистики" и "Основы творческой деятельности журналиста" / В. Ф. Олешко. – М. : РИП-холдинг, 2004. – 222 с.

Сімашова А. Глобалізаційні та глокалізаційні мотиви як спосіб ігрової реалізації у періодичних виданнях Хмельницької та Чернівецької областей / А.І. Сімашова // Вчені записки Таврійського національного університету ім. В. І. Вернадського. Серія "Філологія. Соціальна комунікація". – 2011. – Т. 24(64). – №1. – С. 132-140.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна.