СТРУКТУРНІ ЕЛЕМЕНТИ PR-ПРОЦЕСУ У СФЕРІ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ
DOI:
https://doi.org/10.28925/2311-259x.2018.(1).1.1730Ключові слова:
освітні послуги, планування, ринок освітніх послуг, цільова аудиторія, PR-кампанія, PR-процесАнотація
У статті досліджено особливості структурних елементів PR-діяльності у сфері освітніх послуг. Охарактеризовано поняття «ринок освітніх послуг». Значну увагу приділено основним етапам планування PR-кампанії для освітньої установи згідно з існуючими науковими концепціями. Виокремлено проблеми при плануванні PR-діяльності ВНЗ. Дослідження має практичну цінність для освітніх закладів та фахівців у сфері PR.
Завантаження
Посилання
Berezenko V. PR of educational services in the modern communication paradigm / V. Berezenko // The State and Regions. Series: Social Communications. – 2010. – № 1. – P. 111-115.
Vikentiev I. Receptions of advertising and public relations / I. Vikentiev. – SPb : Triz-Chance, 1995. – 228 p.
Yermolenko I. Specific of PR-activity implementation in commercial education / I. Yermolenko // PR in education. – 2010. – № 4. – P. 4-16.
Korolko V. Fundations of PR / V. Korolko. – K. : Vakler. – 2001. – 528 p.
Kurilo V. Public Relations for institutions of higher education / V. Kurilo, O. Savchenko // Scientific Notes of Petro Mohyla’s National Humanitarian University, political sciences. – 2004 – №. 20. – P. 38-43.
Moiseev V. Public Relations: Theory and Practice / V. Moiseev. – K. : Akademvydav, 2007. – 224 p.
Obolenska T. Marketing in educational services: Abstract of thesis / T. Obolenska. – Kharkiv, 2002. – 27 p.
Podolna V. Features of educational services promoting / V. Podolna, S. Usyk // The Herald of KNUTD. – 2013. – № 4. – P. 206-211.
Savchenko V. Management of the staff / V. Savchenko. – K. : KNEU, 2002. – 351 p.
Tikhomirova E. Public Relations / E. Tikhomirova. – K. : NMTSVO, 2001. – 560 p.
Additional Files
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).