СТРУКТУРНІ ЕЛЕМЕНТИ PR-ПРОЦЕСУ У СФЕРІ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ

Nataliia Sanakoyeva, Viktoriia Kushnir

Анотація


У статті досліджено особливості структурних елементів PR-діяльності у сфері освітніх послуг. Охарактеризовано поняття «ринок освітніх послуг». Значну увагу приділено основним етапам планування PR-кампанії для освітньої установи згідно з існуючими науковими концепціями. Виокремлено проблеми при плануванні PR-діяльності ВНЗ. Дослідження має практичну цінність для освітніх закладів та фахівців у сфері PR.

 


Ключові слова


освітні послуги; планування; ринок освітніх послуг; цільова аудиторія; PR-кампанія; PR-процес

Повний текст:

PDF

Посилання


Berezenko V. PR of educational services in the modern communication paradigm / V. Berezenko // The State and Regions. Series: Social Communications. – 2010. – № 1. – P. 111-115.

Vikentiev I. Receptions of advertising and public relations / I. Vikentiev. – SPb : Triz-Chance, 1995. – 228 p.

Yermolenko I. Specific of PR-activity implementation in commercial education / I. Yermolenko // PR in education. – 2010. – № 4. – P. 4-16.

Korolko V. Fundations of PR / V. Korolko. – K. : Vakler. – 2001. – 528 p.

Kurilo V. Public Relations for institutions of higher education / V. Kurilo, O. Savchenko // Scientific Notes of Petro Mohyla’s National Humanitarian University, political sciences. – 2004 – №. 20. – P. 38-43.

Moiseev V. Public Relations: Theory and Practice / V. Moiseev. – K. : Akademvydav, 2007. – 224 p.

Obolenska T. Marketing in educational services: Abstract of thesis / T. Obolenska. – Kharkiv, 2002. – 27 p.

Podolna V. Features of educational services promoting / V. Podolna, S. Usyk // The Herald of KNUTD. – 2013. – № 4. – P. 206-211.

Savchenko V. Management of the staff / V. Savchenko. – K. : KNEU, 2002. – 351 p.

Tikhomirova E. Public Relations / E. Tikhomirova. – K. : NMTSVO, 2001. – 560 p.




DOI: http://dx.doi.org/10.28925/2311-259x.2018.%281%29.1.1730

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із Зазначенням Авторства 4.0 Міжнародна.