ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЯК ЗАСІБ ЛІНГВОПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ НА МАСОВУ АУДИТОРІЮ

Автор(и)

  • Serhiy Morkotun Житомирський державний університет імені Івана Франка, кафедра слов'янських і германських мов

DOI:

https://doi.org/10.28925/2311-259X.2016(3)1173

Ключові слова:

презентація, переконання, презентатор, сугестія, масова аудиторія, ЗМІ

Анотація

Під час бурхливого розвитку соціальних комунікацій значної ваги набуває майстерність впливати на свідомість і думку широкого кола реципієнтів. Мовна сугестія – явище примусової сили слова, характеризоване використанням у практиці мовленнєвої взаємодії спеціальних мовних маркерів, які покликані впливати на вподобання людини. У статті розглянуто презентацію як засіб сугестії в історичному аспекті. Проведене дослідження дозволило автору запропонувати власне визначення поняття «презентація», обґрунтувати поєднання технік впливу як на свідомість, так і на підсвідомість під час презентації. Вивчення механізму сугестії допоможе уникнути психотехнічного ефекту маніпуляції.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Serhiy Morkotun, Житомирський державний університет імені Івана Франка, кафедра слов'янських і германських мов

кандидат педагогічних наук, доцент

Посилання

REFERENCES (TRANSLITERATED)

Dzhurova T. S. Teatralizacija dejstvitelnosti. „Vzjatie Zimnego dvorcaˮ Nikolaja Evreinova / T. S. Dzhurova // Izvestija Rossijskogo gosudarstvennogo pedagogicheskogo universiteta im. A. I. Gercena. – 2007. – Vol. 17, Issue No. 43-1. – pp. 104-108. – (In Russian).

Lefevr V. A. Konfliktujushhie struktury / V. A. Lefevr. – 2nd edition, revised and enlarged. – M. : Sovetskoe radio, 1973. – 158 p. – (In Russian).

Morkotun S. B. Pedahohichni umovy formuvannia prezentatsiinykh umin studentiv mahistratury u protsesi profesiinoi pidhotovky : thesis ... Cand. Sc. (Pedagogy):13.00.04 / Morkotun Serhii Borysovych. – Zhytomyr, 2011. – 280 p. – (In Ukrainian).

Omeljanenko K. N. Upravlenie sostojaniem cheloveka putjom suggestivnogo vozdejstvija [Electronic resource] / K. N. Omeljanenko. – Mode of access : http://generalpsychology.narod.ru/books/1/Omelyanenko.pdf. – (In Russian).

Cherepanova I. Ju. Dom kolduni. Nachala suggestivnoj lingvistiki / I. Ju. Cherepanova. – Perm : Perm university publishing house, 1995. – Part 1. – 213 p. – (In Russian).

Shhitova V. I. Prezentacija kak kommunikacionnyj fenomen kultury: Vizualnyj aspect : dis. ... Cand. Sc. (Culturology) : 24.00.01 / Shhitova Viktorija Isaakovna. – M., 2003. – 188 p. – (In Russian).

Kohl says Merkel is “ruining” Europe [Electronic resource]. – Mode of access : http://www.thelocal.de/20110717/36347. – (In English).

Downloads


Переглядів анотації: 438

Опубліковано

30.10.2016

Як цитувати

Morkotun, S. (2016). ПРЕЗЕНТАЦІЯ ЯК ЗАСІБ ЛІНГВОПСИХОЛОГІЧНОГО ВПЛИВУ НА МАСОВУ АУДИТОРІЮ. Синопсис: текст, контекст, медіа, (3(15), 100–107. https://doi.org/10.28925/2311-259X.2016(3)1173

Номер

Розділ

Медіа та віртуальна реальність