СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ МАНІПУЛЯЦІЇ В РЕКЛАМІ
Ключові слова:
реклама, маніпуляція, соціально-психологічні аспектиАнотація
У статті проаналізовано основні соціально-психологічні засади маніпуляції в рекламі, охарактеризовано їхній вплив на споживачівЗавантаження
Посилання
Андреева Г. М. Социальная психология: Учебник / Г. М. Андреева. — М.: МГУ, 1988. – С. 66.
Баранов А. Н., Паршин П. Б. Языковые механизмы вариативной интерпретации действительности как средства воздействия на сознание / А. Н. Баранов, П. Б. Паршин // Роль языка в средствах массовой коммуникации. – М., 1986. – С. 100–143.
Бутенко Н. Ю. Соціальна психологія в рекламі [Електронний ресурс] / Н. Ю. Бутенко. – Режим доступу http://www.readbook.com.ua/book/37/935/
Доценко Е.П. Психология манипуляции / Е. П. Доценко // Феномены, механизмы, защита. – М., 1997. – С. 52–71.
Зазыкин В. Г. Психология в рекламе / В. Г. Зазыкин. — М.: Датастром, 1992. – С. 45.
Лебедев-Любимов А.Н. Психология рекламы / А. Н. Лебедев-Любимов. – Питер, 2006. – С. 35.
Лебон Г. Психология народов и масс [Електронний ресурс] / Г. Лебон. – Режим доступу: http://royallib.ru/book/lebon_g/psihologiya_narodov_i_mass.html
Любивый Я.В. Современное массовое сознание; динамика и тенденции развития / Я.В. Любивый. – К., 1933. – С. 99.
Майерс Д. Социальная психология: Пер. с англ. / Д. Майерс. — СПб.: Питер Ком., 1998. – С. 52.
Москаленко В.В. Психологія соціального впливу: навч. посібн. / В. В. Москаленко. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 448 с.
Ортега-и-Гассет X. Восстание масс / X. Ортега-и-Гассет. – М., 1991. – С. 87.
Раковська-Башмакова О. С., Русанова Т. М. Психологічний вплив рекламної діяльності на суспільство [Електронний ресурс] / О. С. Раковська-Башмакова, Т. М. Русанова. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/VMSU/200702/07rbosiio.htm
Сороченко В. І. Энциклопедия методов пропаганды. Как нас обрабатывают СМИ, политики и реклама[Електронний ресурс] / В. І. Сороченко. – Режим доступу: http://www.compromat.ru/main/prismi/propaganda.htm
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).