СТРУКТУРНІ ЕЛЕМЕНТИ PR-ПРОЦЕСУ У СФЕРІ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ

Автор(и)

  • Nataliia Sanakoyeva Запорізький національний університет, кафедра реклами та зв'язків із громадськістю
  • Viktoriia Kushnir

DOI:

https://doi.org/10.28925/2311-259x.2018.(1).1.1730

Ключові слова:

освітні послуги, планування, ринок освітніх послуг, цільова аудиторія, PR-кампанія, PR-процес

Анотація

У статті досліджено особливості структурних елементів PR-діяльності у сфері освітніх послуг. Охарактеризовано поняття «ринок освітніх послуг». Значну увагу приділено основним етапам планування PR-кампанії для освітньої установи згідно з існуючими науковими концепціями. Виокремлено проблеми при плануванні PR-діяльності ВНЗ. Дослідження має практичну цінність для освітніх закладів та фахівців у сфері PR.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Nataliia Sanakoyeva, Запорізький національний університет, кафедра реклами та зв'язків із громадськістю

кандидат філологічних наук, доцент

Viktoriia Kushnir

студентка магістратури

Посилання

Berezenko V. PR of educational services in the modern communication paradigm / V. Berezenko // The State and Regions. Series: Social Communications. – 2010. – № 1. – P. 111-115.

Vikentiev I. Receptions of advertising and public relations / I. Vikentiev. – SPb : Triz-Chance, 1995. – 228 p.

Yermolenko I. Specific of PR-activity implementation in commercial education / I. Yermolenko // PR in education. – 2010. – № 4. – P. 4-16.

Korolko V. Fundations of PR / V. Korolko. – K. : Vakler. – 2001. – 528 p.

Kurilo V. Public Relations for institutions of higher education / V. Kurilo, O. Savchenko // Scientific Notes of Petro Mohyla’s National Humanitarian University, political sciences. – 2004 – №. 20. – P. 38-43.

Moiseev V. Public Relations: Theory and Practice / V. Moiseev. – K. : Akademvydav, 2007. – 224 p.

Obolenska T. Marketing in educational services: Abstract of thesis / T. Obolenska. – Kharkiv, 2002. – 27 p.

Podolna V. Features of educational services promoting / V. Podolna, S. Usyk // The Herald of KNUTD. – 2013. – № 4. – P. 206-211.

Savchenko V. Management of the staff / V. Savchenko. – K. : KNEU, 2002. – 351 p.

Tikhomirova E. Public Relations / E. Tikhomirova. – K. : NMTSVO, 2001. – 560 p.

Downloads


Переглядів анотації: 438

Опубліковано

29.06.2015

Як цитувати

Sanakoyeva, N., & Kushnir, V. (2015). СТРУКТУРНІ ЕЛЕМЕНТИ PR-ПРОЦЕСУ У СФЕРІ ОСВІТНІХ ПОСЛУГ. Синопсис: текст, контекст, медіа, (2(10). https://doi.org/10.28925/2311-259x.2018.(1).1.1730

Номер

Розділ

Медіа та віртуальна реальність