ТЕЛЕВІЗІЙНИЙ ПРОСТІР ЯК ПЕРСОНАЖ ХУДОЖНЬОГО ДИСКУРСУ
Ключові слова:
віртуальний простір, дискурс, медіа, пастіш, симулякрАнотація
У статті розглянуто функціонування віртуального простору у сучасних українських п’єсах, зокрема переростання віртуальності у дискурсивну структуру, що пронизує різні рівні текстової організації та сполучає локальні прийоми драматургічного письма з мовою високих технологій та медіа. Порушено проблему деформування адекватності сприйняття реальності, спричиненої ілюзією тотожності об’єкта і його образу, яку породжує віртуальна реальність та мультимедійна інформація. Акцентовано увагу не лише на сценічному моделюванні віртуальної реальності, але і її пастішуванні.Завантаження
Посилання
Альтернативня культура: Энциклопедия / Сост. Д.Десятерик. – Екатеринбург: Ультра. Культура. – 2005. – 240 с.
Воеводина Л.Н. Мифология и культура / Л.Н. Воеводина. – М.: Институт общегуманитарных исследований, 2002. – 384 с.
Галкин Д.В. Вирильо // Постмодернизм. Энциклопедия. – Мн.: Интерпрессервис; Книжный Дом. – 2001. – 1040 с.
Гроф С. Космическая игра. Исследование рубежей человеческого сознания: Пер. с англ. / С.Гроф. – М.: Институт трансперсональной психологии, Издательство САТТВА, 2000. – 256 с.
Діброва В. Тягнуть телевізор: П’єса на одну дію // Діброва В. Вибгане / Післямова С.Іванюка. – К.: Критика, 2002. – С.458-461.
Ильин И.П. Постмодернизм. Словарь терминов. – М.: Интрада, 2001. – 348 с.
Маньковская Н.Б. Виртуальная реальность // Лексикон нонклассики. Художественно-эстетическая культура ХХ века / Под ред. В.В.Бычкова. – М.: Российская политическая энциклопедия, 2003. – 607 с.
Почепцов. Г.Г. Семиотика / Г.Г. Почепцов. – М.: Рефл-бук, К.: Ваклер, 2002. – 432 с.
Разлогов К.Э. Экранная культура // Теоретическая культурология. – М.: Академический Проект; Екатеринбург: Деловая книга; РИК, 2005. – 624 с. – С.557-562.
Семків Р. Фраґменти: ессеї / Післямова С.Матвієнко. – К: Смолоскип, 2001. – С.48.
Стронґовський. Матриця ІІ: Перед і Зад Вантаження // Четвер: Часопис текстів і візії. Проект “Overground” Volume 1. – 2004. – № 19/20. – С.136-143.
Zhdanov Paul. Матриця: Для тих, хто бачив фільм // Четвер: Часопис текстів і візії. Проект “Народні перлини”. – 2003. – № 17. – С.69-77.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).