ЛУЇЗА М. РОЗЕНБЛАТТ. ЕСЕ 2. ЛІТЕРАТУРНИЙ ДОСВІД (Essay 2. The Literary Experience) .(вміщено у Розділі 1 «Територія літератури» (Part 1. The Province of Literature) // Література як дослідження
Abstract
Перекладено за виданням: Louise M. Rosenblatt Literature as Exploration, 1938
Зародження теорії, зосередженої на рецепції художнього твору читачем, відбулося у 1938 р., коли вийшла друком праця «Література як дослідження» («Literature as Exploration») американської дослідниці Луїзи Мішель Розенблатт (Louise Michelle Rosenblatt). За словами авторки, праця «Література як дослідження» не лише має справу з залученням до читання, але й повніше презентує культурні і соціальні аспекти читання як події. Красномовними є факти занесення у 2000 р. цієї книги до серії «Книжок століття» музею освіти університету Південної Кароліни і нагородження 95-річної авторки у 1999 р. званням Видатного освітянина в галузі літератури. У 1992 р. ім’я Л.М. Розенблатт вміщено до Зали слави Міжнародної організації з читання (International Reading Association's Reading Hall of Fame). Ступінь доктора з компаративістики вона отримала в Сорбонні у віці 27 років, захистивши дисертацію з назвою «L’idee de l’art pour l’art dans la literature anglaise» («Мистецтво заради мистецтва в англійській літературі»).
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).