КЛАСИЧНІ МОДЕЛІ КОМУНІКАЦІЇ У ВИБОРЧИХ КАМПАНІЯХ 2014 р. В УКРАЇНІ
Ключові слова:
комунікація, масова комунікація, соціальна комунікація, політка, партія, суспільство, політична пропаганда, медіа, інтермедіарійАнотація
У статті зосереджено увагу на проблемах політичної комунікації в Україні. На прикладах виборчих кампаній 2014 року описані прикладні аспекти застосування класичних моделей комунікації (однорівневої та дворівневої) у політичному дискурсі. Продемонстровано особливості комунікації на загальнонаціональному та регіональному рівнях, зокрема із залученням у процеси комунікації інтермедіаріїв.Завантаження
Посилання
Бебик В. М. Інформаційно-комунікаційний менеджмент у глобальному суспільстві: психологія, технології, техніка паблік рилейшнз: монографія / В. М. Бебик. – К.: МАУП, 2005. — 440 с.
Грачев М. Н. Микроуровневые теории политико-коммуникационных процессов в американской политической науке ХХ века / М. Н. Грачев, А. Д. Трахтенберг // Вестник Российского университета дружбы народов.– 2004. – № 1 (5). – С. 89 – 96. – (Серия: Политология).
Почепцов Г.Г. Соціальні комунікації і нові комунікативні технології / Г. Г. Почепцов // Комунікація. – 2010. – № 1. – С. 19–26.
Bo-Anderson. Lazarsfeld's two step hypothesis: data from some swedish surveys I / Bo-Anderson, С. О. Melen // Acta Sociologica. – 1959. – Vol. 4. – № 2. – P. 20-34.
Griswold S. The two-step flow of communication theory [Electronic resource] / S. Griswold. – Mode of access: http://www.ojla.eu/pubfiles/TSCT.doc. – Title from the screen.
Lazarsfeld P. El pueblo elige. Estudio del proceso de formación del voto durante una campaña presidencial [Electronic resource] / P. Lazarsfeld, B.Berelson, H. Gaudet // Nombre Falso. – 1962. – Edic. 3. – Mode of access: http://www.nombrefalso.com.ar/index.php?pag=73. – Title from the screen.
Sills D. L. Paul F. Lazarsfeld 1901 – 1976 / D. L. Sills // Biographical memoir. – 1987. – Vol. 86. – P. 251-282.
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з такими умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).